Kulcs-Üzlet tudásbázis

Kezdő lépések

Regisztráció és előfizetés

A regisztrációt a https://www.kulcs-uzlet.hu/ oldalon található Ingyenes regisztráció gomb segítségével tudjuk elindítani.

Erre kattintva átirányít minket a böngésző a regisztrációs felületre, ahol nevünk, telefonszámunk, e-mail címünk és belépési jelszavunk megadása után már csak annyi dolgunk van, hogy elfogadjuk az Általános szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi és Adatkezelési tájékoztatót majd az Új Kulcs-Üzlet fiók gombra kattintva létre is hoztuk saját Kulcs-Üzlet fiókunkat.

A regisztráció napjától számolva a program 30 napig ingyenesen használható, ezt követően a szoftver díja havi 3.000 Ft + áfa, amit bankkártyával tud kiegyenlíteni és ezt havi rendszerességgel a kártyájára terheljük, minden hónap első munkanapján.
Az előfizetést a Beállítások/Fizetési beállítások/Előfizetés menüpont alatt hajthatjuk végre.

Itt első körben meg kell adnunk számlázási adatainkat, majd a Tovább a fizetésre gombra kattintva átirányít minket a program a fizetési felületre, ahol meg kell adnunk annak a bankkártyának az adatait, amiről levonásra kerül az előfizetés ideje alatt a program havidíja. Lehetőleg olyan bankkártyát határozzunk itt meg, amin minden hónap első munkanapján van elég fedezet a program havidíjának teljesítéséhez. A kártyaadatok meghatározása után a Fizetés gombra kattintva levonásra kerül az első havi díj (az első díj az előfizetés időpontjától függően a tárgy hónap végéig arányosan kikalkulált részösszege lesz a havidíjnak).
Innentől kezdve a havidíj minden hónapban levonásra kerül a megadott bankszámláról, amiről a számlát távnyomtatásban küldjük ki az előfizetés során megadott e-mail címre.

Az előfizetés státuszának megtekintésére és az előfizetés lemondására a Karbantartás/Beállítások/Fizetési beállítások menüpont alatt lesz ezután lehetőség.

Belépés a fiókba

A sikeres regisztráció után a https://www.kulcs-uzlet.hu/ oldalon található Bejelentkezés gombra kattintva lehetőségünk van belépni saját fiókunkba a regisztráció során meghatározott e-mail cím jelszó párosunk segítségével.

Milyen eszközön érhető el a Kulcs-Üzlet?

A Kulcs-Üzlet egy böngésző alapú alkalmazás, használatához így internet elérés szükséges. Használatjuk számítógépen, táblagépen és telefonon egyaránt, legyen szó Windows, iOS vagy Android operációs rendszerről.

Ajánlott böngészők a zavartalan működés érdekében: Google Chrome, Mozilla Firefox

A program kizárólag böngészőn keresztül érhető el, külön telepítést nem igényel.

Milyen cégadatokat kell megadnom, ha nem vagyok cég?

Ilyenkor a Cég mezőbe a saját nevünket kell megadni, minden más adathoz pedig azt amit kér a mező. Amennyiben egyéni vállalkozók vagyunk az Egyéni vállalkozó jelölőt bepipálva a megadható cégadatoknál megjelenik az E.V. nyilvántartási szám mező is, ahol megadhatjuk nyilvántartási számunkat is.

KATA-s vagyok, miket kell beállítanom?

Ha KATA-sok vagyunk, akkor a Beállítások/Általános beállítások/Cégem adatai-n belül be kell pipálni a Kisadózó/KATA négyzetet. Ezáltal megjelenik egy KATA 2020 fül, ahol a KATA modult érhetjük el. Ezenkívül rákerül a számlára a kötelezően feltüntetendő Kisadózó felirat is.

A KATA modulnál megadhatjuk az azévi KATA kezdeti dátumát. Ha már úgy kezdtük az évet, hogy KATA-sok vagyunk, akkor alapértelmezetten a január 1 lesz beállítva.
Itt láthatjuk, hogy mennyi van még hátra a 12 milliós keretből, és hogy eddig mennyit számláztunk ki.



FONTOS! Az adózási szabályoknak megfelelően, ide csak azok a számlák kerülnek jóváírásra, amelyek ki lettek egyenlítve, ugyanis amíg nem érkezik meg a pénz, addig a számlán lévő összeg nem számít bele a KATA keretünkbe.

Ugyanitt hozzáadhatjuk a nem Kulcs-Üzlettel kiszámlázott számlák összegét is, így ezeket is beleszámíthatjuk a KATA keretünkbe.

Ha túlléptük a KATA keretünket, akkor a program azt is kiszámolja nekünk, hogy mennyi lesz az extra adó mértéke.