Újdonságok

2020.09.28: Verzió:1.21.0

Cashbook integráció

+ Működés: Először regisztrálni kell a CashBook oldalán.

+ Aktiválás a Kulcs-Üzletben:

    • NAV|ÁNYK → CashBook→ CashBook beállítások: itt kell megadnunk a CashBooktól kapott titkos hitelesítő kulcsot, illetve be kell pipálni az automatikus szinkronizálás opciót. Ha ez a kettő mező aktív, akkor az azután kiállított számlák automatikusan szinkronizálódnak a CashBookba.

    • Lehetőség van korábbi számlák feltöltésére a NAV|ÁNYK → CashBook→ Feltöltetlen számlák listája alatt. Itt elegendő a sor végén, a megfelelő számlához tartozó checkboxot bepipálni, majd a feltöltés gombra kattintani. Lehetőség van egyszerre több számla feltöltésére is, több checkbox bepipálásával. (Ide szükség lesz egy korlátozásra, hogy maximum 5-10 számlát engedjünk egyszerre feltölteni, mert túl sok esetén időtúllépés miatt megszakadhat a feltöltés)

    • NAV|ÁNYK → CashBook→ Feltöltött számlák státusza alatt látjuk az eddig feltöltött számlák számát, a kiállítás időpontját, a CashBookban tárolt státuszkódját, illetve a hozzá tartozó üzenetet is.

2020.09.09: Verzió:1.20.0

Kimenő számla esetén lehetőség van PDF fájl csatolmányként való kiküldésére a számla mellett.

2020.09.07: Verzió:1.19.0

Devizás számla másolása: devizában kiállított számla esetében a program megkérdezi, hogy milyen árfolyamon szeretnénk a számlát másolni és azt az árfolyamot fogja alkalmazni azoknál a termékeknél, ahol a kiállított számla pénznemében nem lett megadva a termékhez egyedi devizás ár. + Devizás ajánlat számlázása: devizában kiállított ajánlat számlázása esetén a program megkérdezi, hogy milyen árfolyamon szeretnénk az ajánlatot számlázni és azt az árfolyamot fogja alkalmazni azoknál a termékeknél, ahol a kiállított számla pénznemében nem lett megadva a termékhez egyedi devizás ár.

2020.07.16: Verzió:1.18.2

+ Számla exportba belekerült egy új mező-> Megnyitás dátuma

2020.07.06: Verzió:1.18.1

Fiók migráció BizXpertből Kulcs-Üzletbe (Termék- és partnertörzs(kategóriákkal), bizonylatbeállítások, projektek, cégadatok, mennyiségi egységek, felhasználói beállítások)

2020.06.29: Verzió:1.18.0

Webshop- Digitális termék: termék feltöltésekor vagy szerkesztésekor lehetőség van megjelölni digitális termékként. Webshopos értékesítés esetén, sikeres bankkártyás fizetés után, ha a termék digitális, akkor a vásárló megkapja a terméktörzsbe felvitt linket, ahonnan azt le tudja tölteni.

2020.06.22: Verzió:1.18.0

A korábban használt Service API (email küldő) lett lecserélve a Mailgun API-jára. Előrelépés, hogy azonnal megérkeznek a kiküldött emailek Outlookba és Gmailre is. Továbbá el lett törölve az emailek letöltési határideje, így az elküldött számlák korlátlan ideig letölthetők. + Elérhető lett a 12%-os ÁFA

2020.06.17: Verzió:1.17.0

Webshop:

+ Szállítási költség felvitelének lehetősége a webshop rendelésekhez. A szállítási költséghez 3 ársáv adható meg, a szállítási költség ÁFA-ja kiválasztható. A beállított szállítási költség feltüntetésre kerül a számlán.

+ Egyedi domain beállítási lehetősége a webshophoz.

2020.05.28: Verzió:1.16.0

Költségszámla bizonylat

– Került egy új gomb az emailben kiküldött számlákra ‘Költségként mentem’, erre kattintva beszerzésként lehet felvenni az adott számlát.

– Cégnév, adószám, emailcím alapján keres a program partnereket a meglévők közül (amelyiknél több egyezőség van, az kerül felülre), illetve van egy gomb, amivel új partnerként is hozzá lehet adni az adott partnert. (Csak a bizonylat mentésekor kerül fel az adatbázisba, azért, nehogy véletlen rákattintva akár többször is felkerülhessen egyetlen rögzítés alkalmával.)

– A termékeken, dátumokon, bizonylatszámon, illetve a fizetési módon nem lehet változtatni, ezek az eredeti bizonylatról kerülnek át.

– Ha olyan mennyiségi egységgel vannak felvéve a termékek, amik az adott adatbázisba nem szerepelnek, akkor azt a rendszer felveszi automatikusan (Nav mee.-nek ‘OWN’-t állítunk be)

Ha új partnerként adjuk hozzá, akkor a következő adatokat vesszük át:

    • Név

    • Irányítószám

    • Település

    • Cím

    • Adószám

    • Telefonszám

    • E-mail

    • Bankszámla

    • Weboldal

    • Az alapértelmezett fizetési mód, a számlán szereplő lesz

    • Automatikusan generál neki egy partnerkódot

2020.05.18: Verzió:1.15.0

+ Alapértelmezett számlázási nyelv: Beállítások -> Rendszerbeállítások -> Finomhangolás -> Alapértelmezett számlázási nyelv Ennek kiválasztása esetén új számla vagy ajánlat kiállításánál a magyar mellett ez lesz a 2. nyelv a kiállított bizonylaton.

+ Alapértelmezett deviza: Új partner felvitele vagy meglévő szerkesztése esetén 2. fülön -> Alapértelmezett deviza. Korábban létrehozott partnerek esetén automatikusan HUF. Ennek változtatása esetén amennyiben számlához vagy ajánlathoz rendeljük a partnert a bizonylat devizaneme automatikusan az itt beállított devizára vált át.

+ Új webshop sablon: “Részletes”

+ Az ügyfélszolgálat telefonszáma megjelenítésre került a webshop beállítások alatt, illetve a SimplePay beállításánál

2020.05.14: Verzió:1.14.0

+ Termékek göngyölítésének kikapcsolása. Beállítások -> Rendszerbeállítások -> Finomhangolás -> “Ha számlázásnál kétszer kattintok egy termékre, akkor a termékeket új sorba hozza:” után a jelölőt be kell kattintani. Ekkor, ugyanazon a számlán, ugyan az a termék többször is szerepelhet, külön sorban, egyedi árral. + A bizonylatok az noreply@kulcs-uzlet.hu-ról mennek ki

2020.05.05: Verzió:1.13.0

Webshop:

Új sablonválasztó

SimplePay

Integrálásra került a webshopban az OTP Simple fizetési rendszere.

Működés üzemeltetői oldalról:

A webshop üzemeltetője szerződést köt a Simple-lel. Ekkor kap egy kereskedő azonosítót illetve egy ún. “SECRET_KEY”-t. Ezt a 2 adatot a webshop beállítások Simple gombra kattintva tudja eltárolni. Ezután automatikusan létrejön a láblécben az “Adattovábbítási Nyilatkozat”, mely ettől kezdve kötelező eleme a webshopnak. Továbbá szükséges, hogy a “Fizetési módok” beállításai alatt a “Bankkártya” mezőnél a “Számla” alatti checkbox legyen kipipálva.

Működés felhasználói oldalról:

A rendelés leadásánál “Bankkártya” fizetési módot kiválasztva, a “Megrendelem” gombra kattintás után (ezzel automatikusan elfogadja az Adattovábbítási Nyilatkozatot is) a felhasználó át lesz irányítva a Simple fizetési oldalára, ahol a kártyaadatok megadása után sikeres vagy sikertelen fizetési oldalra kerül visszairányításra. Sikeres fizetés esetén a megadott email címre lesz kiküldve a kiállított számla is. Sikertelen fizetés esetén tájékoztatást kap az elutasítás okáról.

Kulcs-Üzlet:

Az előleg szó most már szerepelhet az ajánlat nevében. Listanézetnél mindig lapozásnál mindig az oldal tetejére ugrik. Új ajánló email

2020.04.22: Verzió:1.12.0

Webshop:

Szűrőfeltételek:

Alapesetben az oldal az összes rendelést kilistázza.

A szűrésgombot kattintva az alábbi szűrőfeltételekkel bővült a webshopban leadott rendelések szűrése:

Állapot: Összes (alapértelmezett), Új rendelés, Feldolgozás alatt, Futárnak átadva, Kiszállítás alatt

Megrendelő: Összes (alapértelmezett), tetszőleges partner kiválasztása a kilistázott elemekből

Telefonszám: opcionális, szövegrészletekre keres, nem teljes telefonszámra (pl. 0630 esetén az összes 0630-at tartalmazó rendelést listázza)

Email: opcionális, szövegrészletekre keres, nem teljes email címre(pl. @gmail.com esetén az összes @gmail.com-ot tartalmazó rendelést listázza)

Kezdődátum: opcionális (alapértelmezett a tárgyév első napja)

Záródátum: opcionális (alapértelmezett a tárgynap)

Sablonok:

Új webshop sablonok:

Rombusz Kör

2020.04.16: Verzió:1.11.0

Fejlesztések:Webshop:

Webshop lábléc beállítások fejlesztés:

    1. Bal oldali lábléc: 8 tetszőleges nevű és tartalmú aloldal felvitele, amely a webshop láblécben nyitható meg
    2. Középső lábléc: Kapcsolati adatok megadása, e-mail cím, telefonszám, és adatok tartalomra bontva
    3. Jobb oldali lábléc: Közösségi média oldalak belinkelhetősége

2020.04.15: Verzió: 1.10.0

Minden funkciónál (Számlák, Beszerzések, Ajánlatok, Partnerek, Termékek, Készletek) a listázott adatok alján lehetőség van – az input mezőt használva – egy megadott oldalra ugrani.

2020.04.14: Verzió: 1.9.0

Fizetési kapu:

Ha nem sikerül levonnunk a havi előfizetési díjat, akkor a felhasználó 1 hónapra kerül „RENEWAL_ERROR”(adatbázisban), azaz „Sikertelen megújítás”(Kulcs-Soft Kulcs-Üzlet fiókja) státuszba a korábbi 5 nap helyett. Így a következő számlázási időszakban ezeknek a felhasználóknak 2 havidíjnak megfelelő összeggel terheljük meg a kártyájukat. Amennyiben ez ekkor sem sikerül, fiókjuk inaktív állapotba kerül és nem tudják tovább használni a szoftvert.

2020.04.07: Verzió: 1.8.0

Új fejlesztések:

+ Táblanézet az összes lekérdezésnél

Számlák

Szűrés menüpont mellett a jelölő négyzetet bepipálva lehet váltani tábla nézetre. Ekkor az alábbi adatok érhetők el egy-egy számláról(valamint rendezhetők az alábbiak szerint): Bizonylatszám, Partner, Kelte, Határidő, Teljesítés, Nettó érték, Bruttó érték, Hátralék, Fizetési mód

A megfelelő számlát kiválasztva az alábbi funkciók érhetők el:

Sztornó bizonylatnál: Megnyit, Megnézem

Sztornózott bizonylatnál: Megnyit, Másol? Megnézem

Élő, azonnali kiegyenlítéses fizetési móddal kiállított számlánál: Megnyit, Másol, Sztornó, Megnézem

Élő, nem azonnali kiegyenlítéses fizetési móddal kiállított számlánál: Megnyit, Másol, Sztornó, Kiegyenlít, Megnézem

Beszerzések

Szűrés menüpont mellett a jelölő négyzetet bepipálva lehet váltani tábla nézetre. Ekkor az alábbi adatok érhetők el egy-egy beszerzésről(valamint rendezhetők az alábbiak szerint): Bizonylatszám, Partner, Kelte, Határidő, Teljesítés, Nettó érték, Bruttó érték, Hátralék, Fizetési mód

A megfelelő beszerzést kiválasztva az alábbi funkciók érhetők el: Megnyit, Másol, Kiegyenlít, Töröl

Ajánlatok

Szűrés menüpont mellett a jelölő négyzetet bepipálva lehet váltani tábla nézetre. Ekkor az alábbi adatok érhetők el egy-egy ajánlatról(valamint rendezhetők az alábbiak szerint): Bizonylatszám, Partner, Kelte, Érvényesség, Nettó érték, Bruttó érték, Hátralék, Fizetési mód

A megfelelő ajánlatot kiválasztva az alábbi funkciók érhetők el: Megnyit, Másol, Rontás, Számlázás

Partnerek

Szűrés menüpont mellett a jelölő négyzetet bepipálva lehet váltani tábla nézetre. Ekkor az alábbi adatok érhetők el egy-egy partnerről(valamint rendezhetők az alábbiak szerint): Partnerkód, Név, Kelte, Email, Telefonszám, Kapcsolattartó, weblap

A megfelelő partnert kiválasztva az alábbi funkciók érhetők el: Megnyit, Törlés

Termékek

Szűrés menüpont mellett a jelölő négyzetet bepipálva lehet váltani tábla nézetre. Ekkor az alábbi adatok érhetők el egy-egy termékről(valamint rendezhetők az alábbiak szerint): Termékkód, Név, Egységár, Áfakulcs, Készleten

A megfelelő terméket kiválasztva az alábbi funkciók érhetők el: Megnyit, Törlés

2020.04.01: Verzió: 1.7.0

+ Készletkezelési bizonylatok elnevezhetők

Megjelenik az elkészült dokumentum fejlécében Új kiállításánál a legutóbb használt bizonylatnevet tölti be

+ Kulcs-Üzlet ajánló gomb a Webshop és ÁNYK között

Egy ajánló email-t küld ki a megadott email címre az ügyfél nevében.

+ Az számla exportba bekerült a felső és alsó megjegyzés

2020.03.24: Verzió: 1.6.0

Fejlesztések:

+ Google követőkód kódba illesztése

+ Előfizetés megújítása funkció:

Amennyiben korábban lemondta az előfizetést és néhány hónap múlva újra szeretné azt aktiválni, akkor a kihagyott hónapokat is kiszámlázza a szoftver.

+ Webshop fizetési beállítások:

Webshop beállításaiban megadható fizetési módonként, hogy számla vagy ajánlat készüljön az ügyfél által kiválasztott fizetési móddal.

+ Termékenkénti devizás ár

A termék szerkesztő/új termék ablakban a 3. fülön lehet megadni egyedi devizás árat. Számlakiállításnál, amikor devizát választ az üf, megnézi, hogy az adott termékhez tartozik-e a kiválasztott devizában ár. Amennyiben nem, a beállított árfolyamból és a termék nettó eladási árából számolja ki a valutás árat. Amennyiben lett beállítva a kiválasztott devizában ár, akkor azzal az árral kerül fel a bizonylatra.

2020.03.13: Verzió: 1.5.0

Fejlesztések:

+ eltávolításra került a február 1-ig regisztráltak március 10-ig felugró figyelmeztetése, miszerint eddig van ideje előfizetni

+ session-ben tárolt előfizetési státusz (hatékonyabb előfizetés kezelés)

+ fizetési beállítások menü:

1. Előfizetés státusza: megmutatja, hogy az adott ügyfélnek, milyen állapotban van az előfizetése, illetve, hogy mikor jár le, továbbá, hogy a következő levonás alkalmával mennyit fogunk levonni a kártyájáról.

2. Lemondás/Előfizetés: az előfizetés státuszától függ, hogy melyik menü jelenik meg. Lemondásnál a kifizetett időszak végéig még használhatja a szoftvert. Előfizetés esetén pedig megújítja az előfizetését(hibajavítás a következő release-ben).

2020.03.05: Verzió: 1.4.0

+Fejlesztések:

A fizetési oldalon automatikusan kitölti a számlázási adatokat a már korábban beállított cégadatokkal.

Felugró ablak figyelmeztet a próbaidőszak alatt, hogy mennyi nap van még hátra abból.

A webshop új fülön nyílik meg.

Mobilon működik a webshop gomb

2020.02.26: Verzió: 1.2.0

+Új fejlesztések:

+Új könyvelői jelszó:

Beállítások → Általános beállítások → Könyvelői hozzáférés → Regisztrált könyvelők fül → Új könyvelői jelszó küldése gomb

Ezután a könyvelő e-mailben megkapja az új jelszavát.

+Fizetési módok:

Beállítások → Rendszerbeállítások → Fizetési módok

Itt van lehetőség a meglévő fizetési módok módosítására, illetve újak felvitelére is. A meglévő fizetési móddal, ha már lett számla kiállítva és módosításra kerül, akkor a kiállított számlára már nincs hatással.

+Regisztrációs e-mail cím csere:

Beállítások → Általános beállítások → Regisztrációs e-mail csere

Itt tudja a felhasználó megváltoztatni a regisztrációs email címét, a jelszava segítségével. Amennyiben olyan email címet ad meg, amelyik már használatban van egy másik fiók által, hibát kap és nem engedi végrehajtani a módosítást.

2020.02.13: Verzió: 1.1.0

Készletkezelés:

Új bizonylat típus került lefejlesztésre, mely a készletmozgásokat követi. A fejlesztés célja, hogy pontos készleteket és készletértéket kapjon a felhasználó az általa felvitt és készletkezelt termékeiről.

4 módon lehet készletbizonylatot kiállítani:

+ Új készlet felvitele esetén ki tudjuk választani a szállító céget, a bizonylat irányát, ami megmondja, hogy beérkezett vagy kimenő termékek szerepelnek a bizonylaton és e szerint fogja a készleteket mozgatni, továbbá megadhatjuk a bizonylat jogcímét is.

+ Új termék felvitele esetén, amennyiben bekapcsolásra került a készletgazdálkodás funkció automatikusan kiállítódik egy ehhez tartozó bizonylat is. Ebben az esetben a vevő a felhasználó cége lesz, a nettó beszerzési ár és a nyitókészlet szorzata lesz a bizonylat végösszege. A bizonylat „Nyitókészlet” jogcímen kerül kiállításra.

+ Új számla kiállítása esetén, automatikusan kiállításra kerül egy készletbizonylat is, amennyiben legalább 1 készletgazdálkodásos termék szerepel a számlán. E számla sztornózása esetén a készleteket a kiállítás előtti állapotba mozgatja vissza és újabb készlet bizonylat kerül kiállításra.

+Új beszerzés kiállítása esetén, automatikusan kiállításra kerül egy készletbizonylat is, amennyiben legalább 1 készletgazdálkodásos termék szerepel a beszerzésen. E beszerzés sztornózása esetén a készleteket a kiállítás előtti állapotba mozgatja vissza és újabb készlet bizonylat kerül kiállításra.